Hoe kan ik ruilen of terugsturen?
Het kan gebeuren dat uw aankoop niet helemaal is wat u ervan had verwacht. Artikelen die u via onze webshop heeft gekocht, kunt u daarom altijd ruilen of retourneren binnen 2 weken na ontvangst van het artikel. Wanneer u een bestelling aan ons retourneert dient u dit wel eerst aan ons kenbaar te maken. Dit kan telefonisch (06-10124985) of per email (info@harmamode.nl).

Bij de retourzending graag de pakbon stoppen zodat wij weten van wie de zending afkomstig is. Doe dit wel binnen 2 weken na dat u het artikel heeft ontvangen. Uiteraard kunnen wij alleen onbeschadigde en ongebruikte artikelen terugnemen.

Verpakking

  • Pak de producten in originele staat en verpakking in een doos
  • Plak het meegeleverde retourlabel goed zichtbaar op de doos

Verzending

  • Lever het pakket in bij het postkantoor
  • Bewaar het verzendbewijs goed

Terugbetaling

Wanneer betalen we terug?

Wij maken de door jouw gemaakte kosten (aanschafkosten en originele verzendkosten) binnen 14 dagen na herroeping naar je over. 

Wat krijg je terug?

Je krijgt het volledige aankoopbedrag terug, inclusief de origineel betaalde verzend- en betaalkosten. 

Waar ontvang ik het teruggestorte bedrag? 

Wij storten het bedrag op dezelfde manier terug zoals je hebt afgerekend. Lukt dit niet? Dan nemen we contact met je op. 

Kosten voor het retour sturen 

De kosten voor de retourzending zijn voor je eigen rekening. Stuur je een product terug omdat deze beschadigd of verkeerd geleverd is? Dan vergoeden wij deze kosten achteraf.

Wij maken het bedrag van het artikel inclusief de door ons gemaakte verzendkosten binnen 14 werkdagen nadat wij het artikel in goede staat retour hebben ontvangen aan u over. Door u gemaakte verzendkosten voor het retourneren worden niet vergoed door ons.

Retouradres:
U kunt uw bestelling terug sturen naar:

Harma
Heerestraat 125
9301RE Roden

Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Harmamode.nl niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van door u retour gestuurde producten. Zorg dus dat u altijd een verzendbewijs heeft indien u iets retour stuur. Het artikel afgeven in Roden bij de winkel kan natuurlijk ook! (Let op onze openingstijden)

Neem contact op